Eredmény: 1 - 4 (4) összesen

Téma: Forma1. 2019-es évad (gondolatok, észrevételek, vélemények)

  1. #1
    Senior Member Zozinho19 avatara
    Csatlakozott
    2013.08.10
    Hozzászólások
    766

    Forma1. 2019-es évad (gondolatok, észrevételek, vélemények)

    Holnap az Ausztrál Nagydíjjal kezdetét veszi az idei évad. Mivel elég szép számú követője van az oldalon ennek a sportágnak, így hasznos lehet egy ilyen kibeszélő, ahol mindenki megoszthatja a véleményét, ami valamilyen formában kapcsolódik az F1-hez.

  2. #2
    Senior Member Zozinho19 avatara
    Csatlakozott
    2013.08.10
    Hozzászólások
    766
    A várakozásokkal épp ellentétes eredménnyel végződtek a melbournei nagydíj szabadedzései és időmérője. Az előző idény világbajnok csapata meggyőző eredményekkel bérelte ki az első sort. Mára már bevett szokássá vált az élcsapatok részéről, hogy próbálják takargatni a valós erejüket a riválisok elől az idénykezdet előtt. Barcelonában a Ferrari meggyőző teljesítménnyel rukkolt elő, ezért joggal várta mindenki, hogy Melbourne-ben is ők uralják majd az edzéseket (és a versenyt is). Ehhez képest a két Merci 7 tized másodpercet adott Vettelnek. Ugyan akkor az első szakaszban Leclerc az akkor vezető Hamiltonra rá tudott verni 3 századot.

    Ki sumákol?

    A németek etapról etapra majd 1 másodperccel lettek gyorsabbak, míg az olasz istállónál Leclerc 3 tizedekkel gyorsult, Vettel pedig a Q1-et közepes keveréken teljesítve, Q2 után a Q3-ban közel 8 tizeddel ment jobbat.

    A korábbi kérdésre a jó válasz: mindketten, azaz az olaszok is és a németek is. Hamiltonék a teszteken, míg Vettelék az edzéseken nem tették magukat oda teljesen.

  3. #3
    Senior Member Zozinho19 avatara
    Csatlakozott
    2013.08.10
    Hozzászólások
    766
    Megkezdődött! Egy városi pályákra jellemző eseménytelen, mondhatni unalmas futammal. Ahogy várni lehetett az edzések után, a Mercedes Bottas révén tönkreverte a mezőnyt. Ez némileg meglepő, az ötszörös világbajnok márkatársa sem tudott érdemben hozzászólni az eseményekhez. A Ferrari pedig még ennél is impotensebb volt, még a dobogóra sem fértek fel. Bottas sima győzelmét lehet a kisebb meglepetés kategóriába sorolni, akár Verstappen 3. helyét a Ferrarikhoz képest, abban a relációban, hogy a holland inkább Hamiltonnal versenyzett a 2. helyért, sem mint Vettel ellen védekeznie kellett volna a 3. hely megtartásáért. Összességében nagyon remélem, hogy ennél kisebb a különbség a topcsapatok pilótái között.
    Ami a többieket illeti, hiába mondják a szakértők, hogy kisebb lett a szakadék, azért a 6. helyen célba érő Magnussen (Haas) is kapott majd egy kört a versenytávon. Viszont a leggyorsabb körért járó +1 pont bevezetése jó ötletnek tűnik, így a futam utolsó részére is marad esemény, persze ennek a jelentősége majd lehet, hogy csökken a VB záró szakaszára.

  4. #4
    Junior Member
    Csatlakozott
    2019.11.03
    Hozzászólások
    3
    Idézet Zozinho19 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A várakozásokkal épp ellentétes eredménnyel végződtek a melbournei nagydíj szabadedzései és időmérője. Az előző idény világbajnok csapata meggyőző eredményekkel bérelte ki az első sort. Mára már bevett szokássá vált az élcsapatok részéről, hogy próbálják takargatni a valós erejüket a riválisok elől az idénykezdet előtt. Barcelonában a Ferrari meggyőző teljesítménnyel rukkolt elő, ezért joggal várta mindenki, hogy Melbourne-ben is ők uralják majd az edzéseket (és a versenyt is). Ehhez képest a két Merci 7 tized másodpercet adott Vettelnek. Ugyan akkor az első szakaszban Leclerc az akkor vezető Hamiltonra rá tudott verni 3 századot jiofi.local.html tplinklogin is it down.

    Ki sumákol?

    A németek etapról etapra majd 1 másodperccel lettek gyorsabbak, míg az olasz istállónál Leclerc 3 tizedekkel gyorsult, Vettel pedig a Q1-et közepes keveréken teljesítve, Q2 után a Q3-ban közel 8 tizeddel ment jobbat.

    A korábbi kérdésre a jó válasz: mindketten, azaz az olaszok is és a németek is. Hamiltonék a teszteken, míg Vettelék az edzéseken nem tették magukat oda teljesen.
    hely megtartásáért. Összességében nagyon remélem, hogy ennél kisebb a különbség a topcsapatok pilótái között.
    Ami a többieket illeti, hiába mondják a szakértők, hogy kisebb lett a szakadék, azért a 6. helyen célba érő Magnussen (Haas) is kapott majd egy kört a versenytávon. Viszont a leggyorsabb körért járó +1 pont bevezetése jó ötletnek tűnik, így a futam utolsó részére is marad esemény, persze ennek a jelentősége majd lehet, hogy csökken a VB záró szakaszára.

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •