Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (11) összesen
Like Tree3Likes

Téma: Kezdő vagyok az oldalon,ha valamit nem tudok beszéljük meg.

Member

Kezdő vagyok az oldalon,ha valamit nem tudok beszéljük meg.

Member
    Az elmúlt hónapban 16. voltam,a listán szerintetek kapok pólót vagy valamit ,vagy csak év végén,díjaznak a szorgalmamért.

Senior Member varin avatara
    Idézet Mester53 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az elmúlt hónapban 16. voltam,a listán szerintetek kapok pólót vagy valamit ,vagy csak év végén,díjaznak a szorgalmamért.
    Hello!

A topic remek ötlet, igyekszünk mi, szerkesztők is bármiben segíteni, ha kérdésetek van, de akár egymástól is kérhettek tanácsot.

Ami a pontokat illeti, készül az új hűségrendszerünk, ahol hamarosan a pontokat kriptopénzre tudjátok beváltani. Részletesebben erről itt olvashattok.
    boby10 likes this.

dpp
    dpp nem elérhető
    Member
    Hello varin. Nem annyira az oldallal kapcsolatos kérdés, de hátha...Milyen idő-tipp mennyiség után lehet megítélni valakit, mint tipster? Honnantól nevezhetünk valakit tippmesternek?

Senior Member varin avatara
    Idézet dpp eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hello varin. Nem annyira az oldallal kapcsolatos kérdés, de hátha...Milyen idő-tipp mennyiség után lehet megítélni valakit, mint tipster? Honnantól nevezhetünk valakit tippmesternek?
    Hello! Jöhet bármilyen kérdés, ilyenre is szívesen válaszolunk

Nehéz igazából csak tippszám alapján belőni valakinek a képességeit, de én azt mondanám, hogy a korrekt minta minimum 6-700 tippet jelent, de talán tolhatjuk még ezt feljebb is egy kerek ezresig.